دوست و همراه عزیز باغبون

به استحضار می رساند محصولات ارائه شده در بخش فروشگاه با بهترین کیفیت بوده و ضمن توجه به تنوع محصولات، سرعت تحویل، دقت در ارسال کالا و ارائۀ محصول با کیفیت سه ویژگی اصلی مورد توجه باغبون است.

با این وجود گیاهان و نباتات به عنوان موجوداتی زنده و دارای رشد و نمو، همواره در معرض انواع آسیب ها و مخاطرات قرار داشته و در صورت عدم رسیدگی مناسب و به موقع می توانند دچار انواع آسیب ها، بیماری ها و حتی زوال و از بین رفتن شوند. توصیۀ باغبون این است که:

اولا به هنگام تحویل کالا نهایت دقت را در بررسی وضعیت تحویل گیاه نموده و در صورتی که هرگونه مشکل جدی در کیفیت مشاهده نمودید از طریق مشاورۀ آنلاین در سایت و یا شماره تلفن های ارائه شده در سایت آن را با کارشناسان باغبون در میان بگذارید.

ثانیا اطلاعات ارائه شده در خصوص هر گیاه در بخش گلخانه یا در بخش مشخصات کالا در فروشگاه را به دقت مطالعه نموده و در نگهداری از گیاه خود به کار گیرید.

نهایتا در صورتی که بازهم گیاه شما دچار آسیب یا بیماری شد، بلافاصله از طریق روش های فوق با کارشناسان باغبون تماس حاصل نموده و از مشاورۀ رایگان باغبون برای رفع مشکل بهره مند شوید.

سلامت و بهروزی شما و نشاط و طراوت همیشگی گیاهانتان آرزوی قلبی ماست.