استفاده از سامانه باغبون به معني توافق كامل شما با شرايط مندرج در اين صفحه مي­باشد.

1- خدمات و محتويات سامانه باغبون براي استفاده شخصي و غيرتجاري مشتريان عرضه شده است. مالكيت معنوي اطلاعات موجود در آن متعلق گروه باغبون مي باشد و هر گونه سوءاستفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني دارد. استفاده غيرتجاري از محتويات سايت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مايليد از سرويس ها و اطلاعات سايت جهت مقاصد تجاري استفاده نمايد مي­بايست از طريق info@bagheboon.com اجازه كتبي كسب نماييد.

2- اطلاعات درج شده در خصوص كالاها از منابع معتبر و يا از شركت­ هاي سازنده اخذ گرديده است. باغبون به طور مداوم محتويات خود را به روز خواهد كرد.

3- كاربران هنگام سفارش مي­ بايست اطلاعات كامل و صحيح وارد نمايند. بديهي است مسئوليت مسائل و مشكلاتي كه در اثر نقص در اطلاعات وارد شده براي سفارش و تحويل پيش مي­ آيد بر عهده سايت نمي­ باشد.

4- کلیه کالاهای سایت درب منزل و در طبقه همکف تحویل می گردد؛ بدیهی است حمل کالا به طبقات بالاتر مستلزم هماهنگی قبلی می باشد.

5- فروشگاه باغبون مسئوليتي بابت مشكلاتي كه در اثر نقص در اينترنت، مسايل مخابراتي، تجهيزات سخت افزاري و ساير موارد مشابه آن در روند پرداخت پيش آيد، نمي­ پذيرد.

6- ساير سايت­ هايي كه براي رفاه كاربر در سامانه لينك شده­ اند مستقل بوده، و باغبون مسئوليتي در قبال محتويات آنها ندارد.

7- كاربر متعهد مي­ گردد از اين سايت براي رسيدن به اهدافي بر خلاف قوانين استفاده نكرده و به گونه­ اي از آن بهره­ برداري ننمايد كه منجر به آسيب رساندن به سايت گردد. همچنين كاربر مجاز به دست يافتن يا تلاش براي دست يافتن به اطلاعات يا محتوياتي كه محرمانه بوده و يا توسط پشتيبانان سايت در دسترس قرار نگرفته نيست.

8- باغبون به اطلاعات خصوصي كاربران احترام گذاشته و تلاش می نماید با جديدترين تكنولوژي­ هاي امنيتي از آن محافظت کند.

9- ارتباط باغبون با كاربران فقط از طريق تلفن و info@bagheboon.com صورت مي­ پذيرد و كاربران مي­ توانند هر زمان كه مايل بودند از طريق روش ذكر شده در بخش “تماس با ما” اقدام به برقراري ارتباط با پشتيبانان سايت نموده و در اسرع وقت پاسخ خود را دريافت نمايند. بديهي است به نظراتي كه به هر شكل حاوي مسايل سياسي، مذهبي و يا توهين باشد پاسخي داده نخواهد شد.

10- هرگونه نقص و عيب فني بايد در مدت 48 ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق ٠٩٣٧٢٠٩٧٧٠٦ و يا ايميل info@bagheboon.com به مركز ارتباط مشتريان  اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات نقص، جايگزين گردد. بديهي است پس از 48 ساعت هيچ اعتراضي پذيرفتني نيست.